Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Кыргыз/орус тили сабактарында сөздүк-логикалык ой жүгүртүү жана кыргыз/орус тилдеринин практикалык грамматикасы боюнча ЖРТга даярдоо (1.1)

(Курстун аталышы – Название курса)

Сартова Зыйнаткуль Асаналиевна






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  48  48
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие  24  24
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  7  7
Бардык сааттар/ Итого часов  79  79
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План 10 10                       20 
Аткарылышы / выполнено 10   10                       20 

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

 

А.А.А. / Ф.И.О. 17.02  18.02   19.02  20.02 21.02 24.02  25.02  26.02   27.02  28.02  01.03  03.03 04.03
 1  

Абдираимова Алтынай Икрамовна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 2  

Абдысаитова Динара Айдаралиевна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 3  

Аманова   Нарынкуль  Жумагуловна

+ + +  +  +  +  +  +  +  + +  +
 4  

Асеинова Бактыгуль Касыевна

+ + +  + +  +  +  +  +  +  +  +  +
 5  

Аширбаева Клара Орозбаевна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 6  

Бакеева Роза Шейшеновна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 7  

Бегалы кызы  Чолпон

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 8  

Бейшебаева Айнура Токтогуловна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 9  

Бейшекеева Эльмира Камбаровна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 10  

Борбуева Айнура Кубанычбековна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
 11  

Букарбек кызы Каныш

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
12

Джумабаева  Токтокан Алтымышона

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
13

Доронбекова Токтогуль Сатымбаевна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
14

Дуйшеева  Ирина Самоорбекова

+ + +  +  +  +  + +  +  +  +  +  +
15

Жуманова Нафисат Тургуналиевна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
16

Жусубакунова Жайнагул Отунчиевна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
17

Ибраимова  Роза

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
18

Илипбаева Венера Жумагазиевна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
19

Исаева  Эркин  Асековна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
20

Калчороева  Назира Ашымовна

+ + +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +
     

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинардын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр.
  1-модуль ЖРТ тапшырмаларында сөздүк-логикалык ой жүгүртүүнү калыптандыруу жана баалоо.  24  12   Сартова З.А.   
17.02 Киришүү.Курстун максат,  милдеттери жана күтүлүүчү атыйжа. ЖРТ, анын талаптары жана шарттары.Курстун алдындагы тест Сартова З.А.   
17.02 КРнын  жалпы  билим берүүсүнүн   мамлекеттик стандарты, анын талаптары.Жалпы жоболор.Негизги компетенттүүлүктөр, алардын аспекттери.     Сартова З.А.  
18.02 Кыргыз тилин эне тил катары окутуунун предметтик стандарты жана ЖРТнын тапшырмалары.Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөрдүн   байланышы. Сартова З.А.   
19.02 Предметтин концепциясы. Эне  тилин мектептерде окутуунун максаты, милдеттери. Таанып билүүчүлүк, жүрүм-турумдук жана этномаданий компетенттүүлүктөрү. 2 Сартова З.А.  
19.02 Сөздүк-логикалык бөлүм : "Аналогия жана сүйлөмдөрдү толуктоо", "Окуу жана түшүнүү"   2   Сартова З.А.  
20.02 Сынчыл ой жүгүртүүнун стратегиялары.Блумдун таксономиясынын пирамидасы.  2   Сартова З.А.   
20.02 ЖРТ тапшырмалары менен окурмандык сабаттуулуктун байланышы.Билгичтикткр, көндүмдөр жана кептик компетенттүүлүктөр.      Сартова З.А.  
21.02 Предмет аралык байланыштар, интеграциялап окутуу зарылдыгы.  2   Сартова З.А.   
21.02 "Кыргыз тилинин практикалык грамматикасы" .Бөлүмдө ой жүгүртүү менен кеп сабаттуулугунун деңгээлинин текшерилиши.   Сартова З.А.  
24.02 ЖРТнын аналогия (окшоштуктар) боюнча тапшырмаларынын өзгөчөлүктөрү.Үлгү же эталондук жуп сөздөрдүн ортосундагы байланыштын түрлөрү.  Тесттик тапшырмалар менен иштөө. Сартова З.А.   
  2-модуль ЖРТ тапшырмаларын аткарууда окуучулардын логикалык ой жүгүртүү, тил, окуу, туура сүйлөө жана  жазуу көндүмдөрүн калыптандыруу  24  12   Сартова З.А.  
25.02  "Кыргыз жараны " концепциясы: максаты, милдеттери, негизги багыттары  2   Сартова З.А.   
25.02  ЖРтнын аналогиялык тапшырмаларында эталондук жуп сөздөрдүн байланышын аныктоонун жолдору.    Сартова З.А.  
26.02  ЖРТнын тапшырмаларынын ичинен сүйлөмдорду толуктоодо андагы бөлүктөрдүн ортосундагы логикалык байланыш.   Сартова З.А.   
26.02  Аналогия жана сүйлөмдөрдү толуктоо боюнча тесттик тапшырмалар менен иштөө    Сартова З.А.  
27.02 

"PIZA -2025" изилдөөсүнүн максаты жана мазмуну. Функционалдык сабаттуулук. Тексттер, алардын классификациясы. 

  Сартова З.А.   
27.02  "Эне тилинде окуу жана түшүнүү" бөлүмү үчүн сунуш кылынуучу  тексттин түрлөрү, көлөмү,санариптик цифралардын мааниси     Сартова З.А.  
28.02  Окуу жана түшүнүүдөгү текксттердин реалдуу турмуш менен байланыштуулугу.Текстттер жана үзүндү тексттер менен иштөөдө эске алынуучу жагдайлар.  4   Сартова З.А.   
28.02  Окуу жана түшүнүү тексттерине карата түзүлгөн суроолор, алар боюнча ой жүгүртө алуу, суроонун жообун тексттен таба билүү.   Сартова З.А.   
01.03  "Окуу жана түшүнүү"  бөлүмү боюнча тесттик тапшырмалар менен иштөө.    Сартова З.А.   
01.03  Окуучунун акыл-эс жөндөмдүүлүгүн аныктоо боюнча Г.Гарднердин теориясы.    2   Сартова З.А.   
03.03  Негизги тесттин тапшырмаларын аткарууда ага бөлүнгөн убакыттын өлчөмү.Убакытты сактоо чегинде  тесттер менен иштөө. Сартова З.А.   
04.03 Сабактын планын түзүүдө анын максатын,күтүлүүчү натыйжаларын туура аныктоо. 2   Сартова З.А.   
04.03  Зачеттук тест    Сартова З.А.   

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

УГУУЧУНУН А.А.А. ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП 
Тестирлөө/ тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1  Абдираимова Алтынай Икрамовна  39  5  44  орто
 2  Абдысаитова Динара Айдаралиевна  41 6  48  орто
 3  Аманова   Нарынкүл Жумагуловна  34  5  39  начар
 4  Асеинова Бактыгүл Касыевна  41  3  44  орто
5  Аширбаева Клара Орозбаевна  43  7  50  жакшы
6  Бакеева Роза Шейшеновна  42  10  52  жакшы
7  Бегалы кызы  Чолпон  43  3  46  орто
8  Бейшебаева Айнура Токтогуловна  42  6  48  орто
9  Бейшекеева Эльмира Камбаровна  38  8  46  орто
10  Борбуева Айнура Кубанычбековна  41  9  50  жакшы
11  Букарбек кызы Каныш  41  9  50  жакшы
12  Джумабаева  Токтокан Алтымышона  33  9  42  начар
13  Доронбекова Токтогуль Сатымбаевна  39  5  44  орто
14  Дуйшеева  Ирина Самарбековна  37  6  43  начар
15  Жуманова Нафисат Тургуналиевна  36  5  41  орто
16  Жусубакунова Жайнагүл Отунчиевна  37  5  42  орто
17  Ибраимова  Роза Талантбековна  47  8  55   эң жакшы
18  Илипбаева Венера Жумагазиевна  40  7  47  орто
19  Исаева  Эркингүл  Асековна  35  10  45  орто
20  Калчороева  Назира Ашымовна  38  10  48  орто

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
   Сартова Зыйнаткуль Асаналиевна  48  24  7  79
           
           
           
           

Кафедра башчысы __________________