Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Билим берүүдө санариптик технологиялар

(Курстун аталышы – Название курса)

Кайдиева Назира






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылыши/ Выполнено
1 Дарс/ Лекция  12  12
2 Практикалык табак/ Практическое занятие  60  60
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  10  10
Бардык саттар/ Итого часов  82  82
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название района, региона Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыги/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Moscow Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/План        20                    
Аткарылыши / выполнено        24                    

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О. 13.05 15.05 17.05 20.05 22.05 24.05 27.05 29.05 30.05  
1  Абдиева Таалайгүл Токтобаевна  + + + + + + + + +  
 Абдурахманова Разия Кудратилаевна  +   + + + + +  
3  Ажыбаева Саламат Казыбековна  + +   + + + + +  
 Ажыбаева Салтанат Казыбековна  + + + + + + + + +  
5  Азобаева Айзада Жумашовна  + + + +   + + + +  
6  Айдаркулова Аида Абдилакимовна  + + +   + + + + +  
 Алманбет кызы Ирина  +  + + + + + +   +  
 Алышбаева Гульнара Турдакуновна    + + + + + + +  
 Аманбаева Гүлкайыр Рысбековна  + + + + + + + + +  
10   Арыкова Гүлзат Разаковна  + + + + + + + + +  
11   Бекболотова Гулбарчын Алтынбековна  +   + + + + + + +  
12 Джусупова Жылдыз Барпыбековна  +   + + + + + +  
13 Догдурбек кызы Айпери  + + + + + + + + +  
14 Жапарова Эльмира Шакировна  + + + + + + + + +  
15 Жумалиева Перизат Болотбековна  +   + + + + + + +  
16 Залкарбек кызы Эркеайым  + + + + + + + + +  
17 Ибраева Алина Чынтемировна  + + + + + + +   +  
18 Иманалиева Асель Токтосейтовна  + + + + + + + + +  
19 Исакова Наргиза Шариповна  +   + + + + + + +  
20 Кабылова Света Амантуровна  + + + + +   + + +  
21 Канатбекова Нурбүбү Канатбековна  + + + + + + + + +  
22 Кенжетаева Райбүбү Эсенжановна  +   + + + + + + +  
23 Кожалиева Дариха Жанболотовна  + + + + + + + + +  
24 Курманалиева Светкул Кусейиновна      + + + + + + +  

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
13.05 Обзор цифровых платформ и инструментов для поддержки обучения   4   Кайдиева Н.К.  
13.05 Основы подготовки документов Microsoft Word   2   Кайдиева Н.К.  
15.05 Вставка объектов, символов и рисунков в документ. Работа со таблицами.Фигуры и объекты в текстовом документе.   2 Кайдиева Н.К.   
15.05 Электронная таблица Excel. Создание, редактирование и формирование таблиц. Диаграммы   6 Кайдиева Н.К.   
17.05 Работа с данными: сортировка, фильтрация, структурирование данных, консолидация и т.д.   4 Кайдиева Н.К.   
17.05 Презентация PowerPoint. Создание презентаций.   4 Кайдиева Н.К.  
20.05 Знакомства с формированием таких возможностей Интернета, как информационно-поисковое пространство. Облачные хранилища. 2 4  Кайдиева Н.К.  
20.05 Приложения Google в образовании   2 Кайдиева Н.К.   
22.05

Цифровые инструменты для создания интерактивных игр и упражнений: Конструктор для создания интерактивных заданий. Обучающие приложения, Wordwall.

  8  Кайдиева Н.К.  
24.05 Применение онлайн-платформы в образовании   6  Кайдиева Н.К.  
24.05 Работа в приложении Canva   4  Кайдиева Н.К.  
27.05 Программы ИИ  2 8  Кайдиева Н.К.  
29.05 Применение интерактивной доски в учебном процессе. Программное обеспечение ИД. 2 6 Кайдиева Н.К.   
30.05 Проектная работа   6  Кайдиева Н.К.  

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

УГУУЧУНУН А.А.А. ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП 
Тестирлөө/обучение Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1 Абдиева Таалайгүл Токтобаевна  90 5  95  отлично
2 Абдурахманова Разия Кудратилаевна  56 5  61  удовл
Ажыбаева Саламат Казыбековна  84 5  89  отлично
Ажыбаева Салтанат Казыбековна  84 5  89  отлично
5 Азобаева Айзада Жумашовна  96    96  отлично
6 Айдаркулова Аида Абдилакимовна  80 5  85  отлично
7 Алманбет кызы Ирина  96    96  отлично
8 Алышбаева Гульнара Турдакуновна  96    96  отлично
9 Аманбаева Гүлкайыр Рысбековна  80 5  85  отлично
10 Арыкова Гүлзат Разаковна  76 5  81  хорошо
11 Бекболотова Гулбарчын Алтынбековна  38 5  43  неудач
12 Джусупова Жылдыз Барпыбековна  92 5  97  отлично
13 Догдурбек кызы Айпери  32  5  37  неудач
14 Жапарова Эльмира Шакировна  78  5  83  хорошо
15 Жумалиева Перизат Болотбековна  66  5  71  хорошо
16 Залкарбек кызы Эркеайым  58  5  63  удов
17 Ибраева Алина Чынтемировна  64  5  69  удов
18 Иманалиева Асель Токтосейтовна  98    98  отлично
19 Исакова Наргиза Шариповна        н/я
20 Кабылова Света Амантуровна  94  5  99  отлично
21 Канатбекова Нурбүбү Канатбековна  90  5  95  отлично
22 Кенжетаева Райбүбү Эсенжановна  96    96  отлично
23 Кожалиева Дариха Жанболотовна  66  5  71  хорошо
24 Курманалиева Светкул Кусейиновна  44    44  неудач

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Кайдиева Н.К. 12 60 10 82
2          
3          
4          
5          

Кафедра башчысы __________________