Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Билим берүүнүн психологиялык аспектилери (кырг.)

(Курстун аталышы – Название курса)

Шапиева Насийкат Сатымбаевна






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  22 22 
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие  50 50 
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  8,5 8,5 
Бардык сааттар/ Итого часов  80,5  80,5
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План                           20 
Аткарылышы / выполнено                           22 

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О. 2.06 3.06 5.06  7.06  10.06  12.06  14.06  17.06  18.06       
 1  Нурлан кызы Махабат  +  +  +  +  +  +  +  +  +      
 2  Бегматова Венера Шаадатовна  +  +  +  +  +  +  +  +  +      
3  Осмоналиева Айпери Жылдызбековна  +  +  +  +  +  -  +  +  +      
 Алсеитова Нурзат Базарбековна  +  +  +  +  +  +  +  -  +      
 5  Какебаева Светлана Нурмухамедовна  +  +  +  +  +  -  +  +  +      
 6 Есембаева Гүлмира Сүйербековна   +  +  +  +  +  +  -  +  +      
 7 Сырдыбаева Элиза Рыскелдиевна   +  +  +  +  +  +  +  -  +      
 8 Мамбетакунова Айнура Керимовна   +  +  +  +  +  +  -  +  +      
 9 Жапаров Эсен Нурланович   +  +  +  +  -  +  +  +  +      
 10 Жакыпова Чынара Бактыбековна   +  +  +  +  +  -  +  +  +      
11 Мукамбетова Нура Шаршембиевна  +  +  +  +  +  +  -  +  +      
12 Осмонова Сыргагүл Алибаевна  +  +  +  +  +  -  +  +  +      
13 Касмакунова Айзада Таалайбековна  +  +  +  +  +  +  -  +  +      
14 Молдогазиева Назгул Асакеевна.  +  +  +  +  +  +  +  -  +      
15 Сагынбекова Айнура Зарыпбековна  +  +  +  +  -  +  +  +  +      
16 Жолдошбек кызы Мээрим.  +  +  +  +  +  -  +  +  +      
17 Уркунбаева Бактыгуль Душенкуловна  +  +  +  +  +  +  -  +  +      
18 Сопуева Акжолтой Лесбековна  +  +  +  +  +  +  +  +  +      
19 Борбоева Саадат Бактыбековна  +  -  +  +  +  +  -  +  +      
20 Бегмат кызы Элнура  +  +  +  +  +  +  +  -  +      
21 Токторбаева Гүлай Илисовна  +  +  +  +  +  -  +  +  +      
22 Жунушалиева Жайнагүл Талайбековна  +      
                           
                           
                           
                           
                           
                           

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н  
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2   Шапиева Н  
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты.   2 Шапиева Н   
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2   Шапиева Н   
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2 Шапиева Н   
2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

    Шапиева Н   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   2 Шапиева Н   
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы   2 Шапиева Н   
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн   2 Шапиева Н   
   Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу    Шапиева Н  
   

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

  Шапиева Н   
 3  Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери        
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.   2   Шапиева Н   
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

 
   2 Шапиева Н   
   Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү    2 Шапиева Н   
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү    2 Шапиева Н   
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент)   Шапиева Н   
 4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

 
    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

 
   2 Шапиева Н   
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору    Шапиева Н   
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

 
  Шапиева Н   
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

2 2 Шапиева Н   
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү. 2   Шапиева Н   
5 Өспүрүм курак        
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

2 2 Шапиева Н   
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
 

Курактагы негизги проблемалар

  2 Шапиева Н   
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2 Шапиева Н   
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2 Шапиева Н   
6

Педагог мектепте психолог катары

       
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

2   Шапиева Н   
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо   2 Шапиева Н   
   

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

 2   Шапиева Н   
   

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

  Шапиева Н   
   

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

   2 Шапиева Н   
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

    Шапиева Н   
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

  2 Шапиева Н   
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар   2 Шапиева Н   
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.   2 Шапиева Н   
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары 2   Шапиева Н   
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

  2 Шапиева Н   
           
    22  50     
           

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

УГУУЧУНУН А.А.А. ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП 
Тестирлөө/ тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1  Нурлан кызы Махабат      76  4
 2  Бегматова Венера Шаадатовна      92
 3  Осмоналиева Айпери Жылдызбековна      61
4 Алсеитова Нурзат Базарбековна      72
5 Какебаева Светлана Нурмухамедовна      80
6 Есембаева Гүлмира Сүйербековна       74
7 Сырдыбаева Элиза Рыскелдиевна      67
 8  Мамбетакунова Айнура Керимовна      80
 9  Жапаров Эсен Нурланович      80
 10  Жакыпова Чынара Бактыбековна       76
 11  Мукамбетова Нура Шаршембиевна      78
 12  Осмонова Сыргагүл Алибаевна      74
 13  Касмакунова Айзада Таалайбековна      77
 14  Молдогазиева Назгул Асакеевна.      73
 15  Сагынбекова Айнура Зарыпбековна      75
 16  Жолдошбек кызы Мээрим.      80
 17  Уркунбаева Бактыгуль Душенкуловна      68
18 Сопуева Акжолтой Лесбековна      80
19 Борбоева Саадат Бактыбековна      92
20 Бегмат кызы Элнура      70
21 Токторбаева Гүлай Илисовна      71
22 Жунушалиева Жайнагүл Талайбековна      80
         -
           
           
           

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Шапиева Н  22 50  8,5  80,5 
2          
3          
4          
5          

Кафедра башчысы __________________