Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Математикалык сабаттуулукту өнүктүрүү методикасы (1)

(Курстун аталышы – Название курса)

Касымов Адыл Акматалиевич






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылыши/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция 22 22
2 Практика табака/ Практическое занятие 50 50
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса 10.6 10.6
Бардык саттар/ Итого часов 82.6 82.6
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название района, регион Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План  1    1            1        20  23
Аткарылыши / выполнено  1    1            1        20  23

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О.  14.04  15.04  16.04  17.04 18.04   21.04  22.04  23.04  24.04  25.04
1 Абдилдаева Канымжан + + + + + + + + + +
2 Айтбаева Эльнура Кожомбергеновна + + + + + + + + + +
3 Асанбаева Сабира Имановна + + + + + + + + + +
4 Аширова Айтила Кожомуратовна + + + + + + + + + +
5 Аширова Элиза Талайбековна + + + + + + + + + +
6 Бегалиева Сейилбубу Орозбековна + + + + + + + + + +
7 Жоробаева Феруза Байлармырзаевна + + + + + + + + + +
8 Жумаева Жамиля Кылычбековна + + + + + + + + + +
9 Зулпуева Барчынай Жакыбаевна + + + + + + + + + +
10 Ибраим кызы Минура + + + + + + + + + +
11 Мамасеитова Гулжамал Токтоматовна + + + + + + + + + +
12 Мамбетова Бурулсун Асанкуловна + + + + + + + + + +
13 Мансурбеков Абдулборий Мансурбекович + + + + + + + + + +
14 Махмуд кызы Жазгүл + + + + + + + + + +
15 Молдокеримова Ажаркул Жологоновна + + + + + + + + + +
16 Молдокматова Салкын Догдурбаевна + + + + + + + + + +
17 Мотубаева Перизат + + + + + + + + + +
18 Мурзахматова Жыпаргул Бегалевна + + + + + + + + + +
19 Намазбекова Махабат Шайымкуловна + + + + + + + + + +
20 Орозбаева Гульназ Тынычтыкбековна + + + + + + + + + +
21 Осмонова Жыпаргул Абдиевна + + + + + + + + + +
22 Осмонова Чынаргүл Абдиевна + + + + + + + + + +
23 Ражабалиева Айгүл Токтосуновна + + + + + + + + + +
24 Сартова Венера Тынарбековна + + + + + + + + + +
25 Семетеева Гульзада Муратбековна + + + + + + + + + +
26 Сыдыгалиева Мээрим Белековна + + + + + + + + + +
27 Темирбекова Айтурган Акпаралиевна + + + + + + + + + +
28 Төлөкова Перизат Дөөткуловна + + + + + + + + + +
29 Уркалиева Созул Акынбековна + + + + + + + + + +
30 Үсөн кызы Алтынай + + + + + + + + + +
31 Эркинбаева Ширин Абибиллаевна + + + + + + + + + +

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
14.04.25

МАТЕМАТИКАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН МАКСАТЫ ЖАНА МАЗМУНУ

Блок 1. Математика боюнча окуу-нормативдик документтер:

- билим берүүнүн мамлекеттик соответствия

- предметный стандарт

Блок 2. Математика боянча окуу-методикалык комплекстердин мазмуну:

- окуу китептер

- техника колдонмолор

Блок 3. Математические методы выполнения:

А. Математиканы окутуунунаты макс

Б. Математиканы окутуунун мазмуну

В. Математические методы

Г. Математические окутуунун каражаттары

Д. Математические окутуунун формалары

 4 5 Касымов А.А.   
15.04.25 Математические окутуунунаты максн PISA, концепция STEMларыночные позициисынан талдоо:

- баланин мукаждикторы

- коомдук муктаждиктар

- мамлекеттик талаптар
 2 5 Касымов А.А.   
16.04.25 Математиканы окутуунун мазмунун PISA, концепция STEMларыночные позициисынан талдоо жана жаңылоо критерии. Билим берүүнүн нормативный документтериндеги өзгөртүүлөр, толуктоолор, оңдоолор:

- жалпы билим берүү мамлекеттик стандартов

- предметтик билим берүү стандарты

Математиканы окутууда жалпы билим берүүнүн мамлекеттик стандартындагы жана предметтик билим берүү стандартындагы толуктоолорду, өзгөртүүлөрдү жана оңдоолорду эске алуу менен түзүлгөн окуу программысын Жүзөгө планы ашыруунун календардыкн, ар бир сабактын план-конспектисин түзүү.

Эл аралык программы (ПИЗА, СТЕМ) окуучил математику сабаттуулугун калиптандырууда колдонуу.

 2 5  Касымов А.А.   
17.04.25 Блок А. Математика содержит инновационный метод:

- Билим алууга көмөктөшүүчү методдор

- Алган билимди практика колдонуга көмөкчү методдор

- Алган билимди стандарттуу учурларда колдонууну көнүмүш адатка айландырууга көмөкчү методдор

Блок Б. Математические методы инновационных методов:

- билим алууга багытталган сабактын планы түзүүгө сунуштар

- Алган билимди практика колдонуга арналган сабактын планы түзүүгө карата сунуштар

- алган билимди стандарттуу кырдаалдарда колдонуга арналган сабактын планы түзүүгө карата сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
18.04.25 Блок А. Математические окутуунун инновационные формы:

- Сабак – окутуудагы негизги форма

- Субакта окуучулардын өз ара кызматташууларын уюштуруу стратегиилары

Блок Б. Математические окутуунун инновационный формальный рынок колдонуга карата сунуштар:

- Инновационные разработки в солнечную погоду

- Сабакта окуучулардын өз ара кызматташуу аркилуу билим алуусун, ал аркилуу жеке проблемы чечүү билгичтигин калиптандырууга сунуштар

- алган билимди стандарттуу эмес кырдаалдарда колдоно билүүгө үйрөнүүнү ишке ашырууга карата сунуштар

- инновационные работы по созданию боюнча даярдыкты калыптандыруу

 2 5  Касымов А.А.   
21.04.25  Блок А. Математические окутуунун каражаттары:

- окуу китеп

- жумушчу дептер

- масласелер жыйнаги

- тестик тапшыммалар жыйнагы

Блок Б. Математиканы окутуунун жаңы каражаттарынок математика сабаттуулукту калыптандырууга большой колдонуу жол-жоболорун, ыкмаларын, принцип кесиптик-педагогикалык ишмердүүлүктө пайдалануу боюнча сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
22.04.25

БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ

Блок 1. Биогендик касиеттердин баланин математикалык сабатын өсүшүнө тейгизген таасири.

- биогенный кассиеттерди окутуун максатин коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- биогендик кассиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- биогенный метод касиеттерди окутуунундорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- биогенный кассиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

Блок 2. Психогендик касиеттердин баланын математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири

- психогендик кассиеттерди окутуун максатин коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик кассиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

Блок 3. Социогендик касиеттердин баланин математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири

 - социогендик кассиеттерди окутуунун максатын коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик кассиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик кассиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик кассиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
23.04.25

ТАЖРЫЙБА ҮЙРӨНҮҮ ЫКМАЛАРЫ ЖАНА АЛАРДЫ ӨЗ АРА КЫЗМАТТАШУУНУН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮН ЖОГОРУЛАТУУГА ПАЙДАЛАНУУ

1. «Эксперимент жүргүзүүгө» ыктаган балланын математикалык билимди колдонудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу

2. «Болгон тажрыйбага тайнууга» ыктаган баланин математикалык билимди колдонуудаги артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

3. «Байкоого негизденген» баланин математикалык билимди колдонудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

4. «Теориялык жалпылоого» ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудаги артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

Тажрыйба аркилуу окутууда окуучулардын окуу стилдерин пайдалануу менен сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатуу боюнча методикалык сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
24.04.25

МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК

Блок А.

а) «Чакан топтордо» ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү

б) 5х5х5 те ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү

в) Математикалык сабаттуулукту «орфографиялык эстафета» аркилуу өнүктүрүү

г) Математический процесс «Акыл чабуулу» өнүктүрүү 

Блок Б. Интерактивный метод обучения колдонууга пландаштыруу боевая методика сунуштар:

а) «Чакан топтордо иштөөнү» колдонуунун семптерин аныктоо жана аны пландаштыруу

б) 5х5х5 ти колдонуунун семптерин аныктоо жана аны пландаштыруу

в) «орфографиялык эстафетаны» колдонуунун семптерин аныктоо жана аны пландаштыруу

г) «Акыл чабуулун» колдонуунун септерин аныктоо жана аны пландаштыруу 

 2 5  Касымов А.А.   
25.04.25

МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУДА БАЛАНЫН ОКУУ-ТААНЫП БИЛҮҮ ИШМЕРДҮҮЛҮГҮН УЮШТУРУУ

Блок А. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланин математикалык сабаттуулугун калыптандыруу жана методикалык сунуштар

Блок Б. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүнүн структуры жана компоненты жана методика сунуштар

Блок В. Ар бир баланын окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүн пландаштырууга, даярдоого жана өткөрүүгө көмөктөшүү

Блок Г. Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү

Блок Д. Математические билимди баалоонун последний тивдик Жана формивдик формальные Жана аларды колдонуу боюнча сунуштар.

 2 5  Касымов А.А.   
  Бардыгы:  22  50    

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

     №   ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ / ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП
Угуучунун А.А.А.
  Тестирлөө / тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1 Абдилдаева Канымжан 88     Эң жакшы
2 Айтбаева Эльнура Кожомбергеновна 92     Эң жакшы
3 Асанбаева Сабира Имановна 98     Эң жакшы
4 Аширова Айтила Кожомуратовна 82     Жакшы
5 Аширова Элиза Талайбековна 84     Жакшы
6 Бегалиева Сейилбубу Орозбековна 82     Жакшы
7 Жоробаева Феруза Байлармырзаевна 96     Эң жакшы
8 Жумаева Жамиля Кылычбековна 86     Эң жакшы
9 Зулпуева Барчынай Жакыбаевна 68     Орто
10 Ибраим кызы Минура 88     Эң жакшы
11 Мамасеитова Гулжамал Токтоматовна 84     Эң жакшы
12 Мамбетова Бурулсун Асанкуловна 90     Эң жакшы
13 Мансурбеков Абдулборий Мансурбекович 80     Жакшы
14 Махмуд кызы Жазгүл 96     Эң жакшы
15 Молдокеримова Ажаркул Жологоновна 78     Орто
16 Молдокматова Салкын Догдурбаевна 92     Эң жакшы
17 Мотубаева Перизат 90     Эң жакшы
18 Мурзахматова Жыпаргул Бегалевна 84     Жакшы
19 Намазбекова Махабат Шайымкуловна 86     Эң жакшы
20 Орозбаева Гульназ Тынычтыкбековна 82     Жакшы
21 Осмонова Жыпаргул Абдиевна 65     жакшы
22 Осмонова Чынаргүл Абдиевна 80     жакшы
23 Ражабалиева Айгүл Токтосуновна 75     жакшы
24 Сартова Венера Тынарбековна 80     жакшы
25 Семетеева Гульзада Муратбековна 69     жакшы
26 Сыдыгалиева Мээрим Белековна 70     жакшы
27 Темирбекова Айтурган Акпаралиевна 73     жакшы
28 Төлөкова Перизат Дөөткуловна 66     жакшы
29 Уркалиева Созул Акынбековна 80     жакшы
30 Үсөн кызы Алтынай 65     жакшы
31 Эркинбаева Ширин Абибиллаевна 87     жакшы

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Касымов А.А. 22 50 10.6 82.6
2          
3          
4          
5          

Кафедра башчысы __________________