Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Математикалык сабаттуулукту өнүктүрүү методикасы (4)

(Курстун аталышы – Название курса)

Касымов Адыл Акматалиевич






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  22  22
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие  50  50
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  10.6  10.6
Бардык сааттар/ Итого часов  82.6  82.6
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План        2      2      1     25  30
Аткарылышы / выполнено        2      2         25  30 

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О.  04.06  05.06  06.06  09.06  10.06  11.06  12.06  13.06  16.06  17.06
1 Абдилазизова Нурзат Абдижалиловна + + + + + + + + + +
2 Алыбекова Бактыгүл Алыбековна + + + + + + + + + +
3 Анарбекова Айзада Жолдошбековна + + + + + + + + + +
4 Асан кызы Бактыгул + + + + + + + + + +
5 Атабекова Айзат Азимшеровна + + + + + + + + + +
6 Бакыт кызы Перизат + + + + + + + + + +
7 Бекбоева Канышай Бекбоевна + + + + + + + + + +
8 Бектурсунова Перизат Суйгунбаевна + + + + + + + + + +
9 Боталиева Гүлназ Абдухалиловна + + + + + + + + + +
10 Бузурман кызы Жеңишгүл + + + + + + + + + +
11 Гапарова Бурмакан Жумабековна + + + + + + + + + +
12 Гапурова Кулпунай Абдуманаповна + + + + + + + + + +
13 Дарбиш кызы Чынара + + + + + + + + + +
14 Дыйкамбаева Венера Усембековна + + + + + + + + + +
15 Жазгүл Мойдун кызы + + + + + + + + + +
16 Жунушалиева Айзада Төлөбердиевна + + + + + + + + + +
17 Искандарова Азиза Рахматуллаевна + + + + + + + + + +
18 Исматова Умсунай Эсеновна + + + + + + + + + +
19 Кадыркулова Айжан Орозбековна + + + + + + + + + +
20 Кайпаева Замира Суюмбаевна + + + + + + + + + +
21 Калмырзаева Розалина Майрамбековна + + + + + + + + + +
22 Калыбек кызы Нурзада + + + + + + + + + +
23 Коңурбаева Гүлдесте Мамажусуповна + + + + + + + + + +
24 Кудайбердиева Чебирекан Адилбековна + + + + + + + + + +
25 Кудайкулова Айназик Бактыбековна + + + + + + + + + +
26 Кулетова Элгиза Насирдиновна + + + + + + + + + +
27 Кульчуманова Айнура Тилековна + + + + + + + + + +
28 Маматкулова Гулнора Бойировна + + + + + + + + + +
29 Маматова Айжамал Токтосуновна + + + + + + + + + +
30 Молдобекова Анара Абдыкадыровна + + + + + + + + + +

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
04.06.25

МАТЕМАТИКАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН МАКСАТЫ ЖАНА МАЗМУНУ

Блок 1. Математика боюнча окуу-нормативдик документтер:

- билим берүүнүн мамлекеттик стандарты

- предметтик стандарт

Блок 2. Математика боюнча окуу-методикалык комплекстердин мазмуну:

- окуу китептер

- методикалык колдонмолор

Блок 3. Математиканы окутуунун методикасы:

А. Математиканы  окутуунун максаты

Б. Математиканы окутуунун мазмуну

В. Математиканы окутуунун методдору

Г. Математиканы окутуунун каражаттары

Д. Математиканы окутуунун формалары

 4 5 Касымов А.А.   
05.06.25 Математиканы окутуунун максатын PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо:

- баланын муктаждыктары

- коомдук муктаждыктар

- мамлекеттик талаптар
 2 5 Касымов А.А.   
06.06.25 Математиканы окутуунун мазмунун PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо жана жаңылоо критерийлери. Билим берүүнүн нормативдик документтериндеги өзгөртүүлөр, толуктоолор, оңдоолор:

- жалпы билим берүү мамлекеттик стандарты

- предметтик билим берүү стандарты

Математиканы окутууда жалпы билим берүүнүн мамлекеттик стандартындагы жана предметтик билим берүү стандартындагы толуктоолорду, өзгөртүүлөрдү жана оңдоолорду эске алуу менен түзүлгөн окуу программасын жүзөгө ашыруунун календардык планын, ар бир сабактын план-конспектисин түзүү.

Эл аралык программаларды (ПИЗА, СТЕМ) окуучулардын математикалык сабаттуулугун калыптандырууда колдонуу.

 2 5  Касымов А.А.   
09.06.25 Блок А.  Математиканы окутуунун инновациялык методдору:

- Билим алууга көмөктөшүүчү методдор

- Алган билимди практикада колдонууга көмөкчү методдор

- Алган билимди стандарттуу учурларда колдонууну көнүмүш адатка айландырууга көмөкчү методдор

Блок Б. Математиканы окутууда инновациялык методдорду колдонууну ишке ашыруу:

- билим алууга багытталган сабактын планын түзүүгө сунуштар

- алган билимди практикада колдонууга арналган сабактын планын түзүүгө карата сунуштар

- алган билимди стандарттуу кырдаалдарда колдонууга арналган сабактын планын түзүүгө карата сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
10.06.25 Блок А. Математиканы окутуунун инновациялык формалары:

- Сабак – окутуудагы негизги форма

- Сабакта окуучулардын өз ара кызматташууларын уюштуруу стратегиялары

Блок Б. Математиканы окутуунун инновациялык формаларын колдонууга карата сунуштар:

- сабакты инновациялык денгээлде уюштурууга сунуштар

- сабакта окуучулардын өз ара кызматташуу аркылуу билим алуусун, ал аркылуу жеке проблемасын чечүү билгичтигин калыптандырууга сунуштар

- алган билимди стандарттуу эмес кырдаалдарда колдоно билүүгө үйрөнүүнү ишке ашырууга карата сунуштар

- инновациялык сабакты уюштуруу боюнча даярдыкты калыптандыруу

 2 5  Касымов А.А.   
11.06.25  Блок А. Математиканы окутуунун каражаттары:

- окуу китеп

- жумушчу дептер

- маселелер жыйнагы

- тесттик тапшырмалар жыйнагы

Блок Б. Математиканы окутуунун жаңы каражаттарын математикалык сабаттуулукту калыптандырууга багыттап колдонуу жол-жоболорун, ыкмаларын, принциптерин кесиптик-педагогикалык ишмердүүлүктө пайдалануу боюнча сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
12.06.25

БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ

Блок 1. Биогендик касиеттердин баланын математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири.

- биогендик касиеттерди окутуунун максатын коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- биогендик касиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- биогендик касиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- биогендик касиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

Блок 2. Психогендик касиеттердин баланын математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири

- психогендик касиеттерди окутуунун максатын коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

Блок 3. Социогендик касиеттердин баланын математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири

 - социогендик касиеттерди окутуунун максатын коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик касиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик касиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик касиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
13.06.25

ТАЖРЫЙБА ҮЙРӨНҮҮ ЫКМАЛАРЫ ЖАНА АЛАРДЫ ӨЗ АРА КЫЗМАТТАШУУНУН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮН ЖОГОРУЛАТУУГА ПАЙДАЛАНУУ

1. “Эксперимент жүргүзүүгө” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу

2. “Болгон тажрыйбага таянууга” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

3. “Байкоого негизденген” баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

4. “Теориялык жалпылоого” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

Тажрыйба аркылуу окутууда окуучулардын окуу стилдерин пайдалануу менен сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатуу боюнча методикалык сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
16.06.25

МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК

Блок А.

а) “Чакан топтордо” ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү

б) 5х5х5 те ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү

в) Математикалык сабаттуулукту “орфографиялык эстафета” аркылуу өнүктүрүү

г) Математикалык сабаттуулукту “Акыл чабуулу” процессинде өнүктүрүү 

Блок Б. Интерактивдик методдорду сабакта колдонууга пландаштыруу боюнча методикалык сунуштар:

а) “Чакан топтордо иштөөнү” колдонуунун себептерин аныктоо жана аны пландаштыруу

б) 5х5х5 ти колдонуунун себептерин аныктоо жана аны пландаштыруу

в)“орфографиялык эстафетаны” колдонуунун себептерин аныктоо жана аны пландаштыруу

г) “Акыл чабуулун” колдонуунун себептерин аныктоо жана аны пландаштыруу 

 2 5  Касымов А.А.   
17.06.25

МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУДА БАЛАНЫН ОКУУ-ТААНЫП БИЛҮҮ ИШМЕРДҮҮЛҮГҮН УЮШТУРУУ

Блок А. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланын математикалык сабаттуулугун калыптандыруу жана методикалык сунуштар

Блок Б. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүнүн структурасы жана компоненттери жана методикалык сунуштар

Блок В. Ар бир баланын окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүн пландаштырууга, даярдоого жана өткөрүүгө көмөктөшүү

Блок Г. Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү

Блок Д. Математикалык билимди баалоонун суммативдик жана формативдик формалары жана аларды колдонуу боюнча сунуштар.

 2 5  Касымов А.А.   
  Бардыгы:  22  50    

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

     №   ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ / ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП
Угуучунун А.А.А.
  Тестирлөө / тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1 Абдилазизова Нурзат Абдижалиловна 88     Эң жакшы
2 Алыбекова Бактыгүл Алыбековна 92     Эң жакшы
3 Анарбекова Айзада Жолдошбековна 98     Эң жакшы
4 Асан кызы Бактыгул 82     Жакшы
5 Атабекова Айзат Азимшеровна 84     Жакшы
6 Бакыт кызы Перизат 82     Жакшы
7 Бекбоева Канышай Бекбоевна 96     Эң жакшы
8 Бектурсунова Перизат Суйгунбаевна 86     Эң жакшы
9 Боталиева Гүлназ Абдухалиловна 68     Орто
10 Бузурман кызы Жеңишгүл 88     Эң жакшы
11 Гапарова Бурмакан Жумабековна 84     Эң жакшы
12 Гапурова Кулпунай Абдуманаповна 90     Эң жакшы
13 Дарбиш кызы Чынара 80     Жакшы
14 Дыйкамбаева Венера Усембековна 96     Эң жакшы
15 Жазгүл Мойдун кызы 78     Орто
16 Жунушалиева Айзада Төлөбердиевна 92     Эң жакшы
17 Искандарова Азиза Рахматуллаевна 90     Эң жакшы
18 Исматова Умсунай Эсеновна 84     Жакшы
19 Кадыркулова Айжан Орозбековна 86     Эң жакшы
20 Кайпаева Замира Суюмбаевна 82     Жакшы
21 Калмырзаева Розалина Майрамбековна 65     жакшы
22 Калыбек кызы Нурзада 80     жакшы
23 Коңурбаева Гүлдесте Мамажусуповна 75     жакшы
24 Кудайбердиева Чебирекан Адилбековна 80     жакшы
25 Кудайкулова Айназик Бактыбековна 69     жакшы
26 Кулетова Элгиза Насирдиновна 70     жакшы
27 Кульчуманова Айнура Тилековна 73     жакшы
28 Маматкулова Гулнора Бойировна 66     жакшы
29 Маматова Айжамал Токтосуновна 80     жакшы
30 Молдобекова Анара Абдыкадыровна 65     жакшы

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Касымов А.А.  22  50  10.6  82.6
2          
3          
4          
5          

Кафедра башчысы __________________