Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

4-агым. Компетентностный подход в обучении русскому языку и литературе к 12-летнему образованию (как родной)

(Курстун аталышы – Название курса)

Корчубекова Марсияна Жолчубековна






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын түрү/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылыши/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  26  26
2 Практикалык табак/ Практическое занятие  46  46
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  7  7
Бардык саттар/ Итого часов  79  79
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название окраин, регионов Бишкек ш./г. Кесиптик лицей Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План БЕКИТИЛГЕН ПЛАН-ГРАФИК МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮЧҮ ШАРТ  
 1  1  1  1  1  1  1  1  1  6  20
Аткарылыши / выполнено    1      3    1    1  1      9

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

УГУУЧУЛАРДЫ АР БИР КҮНҮ ЖОКТОҢУЗ, СИЗДИН ЖОКТОГОНУҢУЗ МЕНЕН ОКУУ
ЖАНА УЮШТУУРУУ БӨЛҮМҮНҮКҮ ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ
А.А.А. / Ф.И.О.  27.10.  28.10. 29.10.  30.10.   31.10  03.11. 04.11   05.11 06.11.   07.10.
 1.  Джумагулова Г.А.  +  +  +  +  +
 2.  Ахметова Р.Т.  +  +  +  +  +  +
3.  Джолдасова Шахноза Бердибай кызы  +  +  +  +  +  +
 4.   Токсоналиева Ч.Дж.  +  +  +  +  +  +
5.  Дивнич Е.В.  +  +
 6.   Сарыбаева Н.  +  +  -  +  +
 7.  Эгемберди к. Асель  +  +
 8.  Тилекова А.Т.  +  +
 9.  Люшбарова Р.И.  +  +  +  +  +  +  +
                       
                       

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК  
Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
27.10 Нор блок   2   Азимова М.   
27.10. Правоведение  2   Азимова М.  
27.10. История 2   Азимова М.  
28.10. Педагогика XXI века – основные приоритеты и направления развития 4   Добаев К.  
28.10. Программа "Алтын Казык": ключевые направления и приоритеты. Введение. современные вызовы и контекст реформ.  2   Корчубекова М.Ж.  
28.10. Программа  "Алтын Казык": цели направления. Гос, его требования, основные ценности, лежащие в основе новых стандартов  образования.    2 Корчубекова М.Ж.  
29.10. Методологические аспекты формирования и оценки функциональной грамотности учащихся.    4 Корчубекова М.Ж.  
29.10. Развитие функциональной грамотности через использование инновационных технологий обучения    4 Корчубекова М.Ж.  
30.10. Цифровизация процесса обучения    4 Сабыров Р.  
30.10. Цифровизация процесса обучения     4 Сабыров Р.  
31.10. Интеграция  таксономия  Блума, сингапурской технологии и модели "5Е" для проектирования современного урока русского языка и литературы.  2   Корчубекова М.Ж.  
31.10. Таксономия  Блума - язык целей и заданий   4 Корчубекова М.Ж.  
31.10.  Сингапурсская технология - технология взаимодействия   2 Корчубекова М.Ж.  
03.11. Психология 2   Арунова А.  
03.11. Инклюзивное образование 2   Арунова Ф.

 

03.11. Методологические аспекты формирования и оценки Функциональной грамотности учащихся  2 2 Корчубекова М.Ж.  
04.11.  Читательская грамотность как ключ ко всем видам функциональной грамотности   4 Корчубекова М.Ж.  
04.11.   Развитие читательской грамотности  через технологию критического мышления    Корчубекова М.Ж.  
05.11. Интеграция  таксономия  Блума, сингапурской технологии и модели "5Е"     Корчубекова М.Ж.  
05.11. для проектирования современного урока русского языка и литературы.     4 Корчубекова М.Ж.  
06.11. Таксономия блума - язык целей и заданий    2 Корчубекова М.Ж.  
06.11. Сингапурская технология  - технология взаимодействия    4 Корчубекова М.Ж.  
07.11. Конструирование урока модель "5Е". Современные технологии в медиауроках    6 Корчубекова М.Ж.  
Итого:   26  46 72   

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

УГУУЧУНУН А.А.А. ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП 

85-100 - ЭҢ ЖАКШЫ

70-84-ЖАКШЫ

50-69- КАНААТТАНДЫРААРЛЫК

0-49-НАЧАР
Тестирлөө/ тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1.  Джумагулова Г.А.  87  зачтено  87  отлично
 2.  Ахметова Р.Т.  70  зачтено  70  хорошо
 3.  Джолдасова Шахноза Бердибай кызы  87  зачтено  87  отлично
4.  Токсоналиева Ч.Дж.  72 зачтено  72  хорошо
5.  Дивнич Е.В.  87 зачтено  87  отлично
6.  Сарыбаева Н.  80 зачтено  80  хорошо
7.  Эгемберди к. Асель  90 зачтено  90  отлично
8.  Тилекова А.Т.  77 зачтено  77  хорошо
9.  Люшбарова Р.И.  90 зачтено  90  отлично
           

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Окутулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Азимова М.  6      6
2  Добаев К.  4      4
3  Сабыров Р.    8    8
4  Арунова А.  4      4
  Корчубекова М.Ж. 12 38 7 79
5    26  46  7  79
ЖУРНАЛ КАБЫЛ АЛЫНБАЙТ: ЖОГОРУДАГЫ ЖАЗЫЛГАН ШАРТТАР АТКАРЫЛБАГАНДА, ГРАММАТИКАЛЫК КАТАЛАР БОЛГОН УЧУРДА, УБАКТЫСЫНДА ТОЛТУРУЛБАГАНДА (КУРС АЧЫЛГАНДАН ТАРТЫП 22 КҮН ТОЛТУРУУГА УБАКЫТ БЕРИЛЕТ, ТОЛТУРУУ УБАКТЫСЫ УЗАРТЫЛБАЙТ.) ЖУРНАЛ КАБЫЛ АЛЫНБАГАН УЧУРДА, АТКАРГАН СААТТАРЫҢЫЗ ОКУУ ЖҮКТӨМҮНӨ КОШУЛБАЙТ.

Кафедра башчысы __________________